PROMOCIÓ PRIMAVERA

1 nit entre setmana

PRIMAVERA 2024

A partir de 185€ per a 2 persones….

Per a més informació, ens podeu contactar clicant aquí

Home / De Taús al Roc dels Quatre Alcaldes

De Taús al Roc dels Quatre Alcaldes

Per fer la ruta ens dirigim a la part més baixa del poble Taús on travessem la pista que va cap al castells, seguim baixant per la carrerada (camí ample amb petita paret a banda i banda) en direcció sud fins arribar al petit riu “major” que travessem sense problemes, continuem pel camí que surt a dreta (sud-oest) i que planeja amb lleus desnivells per superar dos petites valls fins a connectar amb una pista que va des de Taús fins al Refugi de Cuberes.

Travessem la pista i seguim direcció sud en pujada i per la marcada cabanera, el camí no té pèrdua perquè la cabanera té una amplada d’uns 50 metres amb la vegetació tallada, alhora serveix de tallafoc.

Al Km 4 i alçada 1700mt, enllaçarem amb pista que continua amb la mateixa direcció sud i bastant planera fins al Km 5,3. D’aquí seguirem direcció sud-oest guanyant el tram més rocós i en forta pujada fins arribar a la cota 1830, ara el terreny és obert i sense arbres, estem al prat del pal. Seguirem direcció sud per l’extrem esquerre del prat i prop dels espectaculars singles amb la Vall de Cabó al fons. Al final del prat trobarem el roc dels quatre alcaldes a la part alta d’un petit turó sobre els singles. El roc dels quatre alcaldes té una creu esculpida amb la inicial dels quatre termes que separa.

• Distància: 11.92 Km
  • Desnivell acumulat de pujada: 608 m
  • Dificultat: mitjana
  • Veure a Wikiloc

Segueix-nos

© 2024 · Cal Rossa · Taús · Tots els drets reservats · Termes i condicions · Cookies · Disseny web: Qucut Produccions + Marc Julià

PDR.cat 2020 PDR.cat 2022
Leader PDR.cat 2020

Implementació d’estratègies de desenvolupament local
Actuació del Programa de Desenvolupament Rural de Catalunya 2014-2022 cofinançada per:

Unió Europea Fons Agrícola Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya

Ajut rebut 2020: 4.034,10 € (43% FEADER – 1.734,66 € / 57% DARP – 2.299,44 €)
Títol de l’actuació: Adaptació dels espais comunitaris de Cal Rossa per àpats, celebracions, teambuilding

Ajut rebut 2022: 74.347,76 € (43% FEADER – 31.969,54 € / 57% DARP – 42.378,22 €)